Kokouusuutinen

9.7.2021

Rästikokouksia

Osasto piti koronan takia siirtyneet sääntömäätäiset v. 2020 Syys- sekä 2021 kevätkokouksen heinäkuun ensimmäinen päivä. Kokous pidettiin nytkin - hyvä ilma kun oli - ulkona Puistolan pihateltassa. Vuodelle 2020 valittu hallitus on jatkanut "toimitusministeristönä" alkuvuoden. Kokous päätti, että vanhoilla valinnoilla mennään vuosi loppuun. Puhenjohtajana jatkaa siis Olavi Vauromaa, sihteerinä Arto Vihrkanto, varapuheenjohtajana Ari Nyholm ja taloudenhoitajana Hannu Koskela. Muut hallituksen jäsenet ovat: Ossi Uusi-Illikainen ja Leo Lappalainen.

Viimevuoden toimintakertomus oli lyhyt. Kokous- ym. toimintaa ei juuri koronan takia ole voitu järjestää. Ehkä merkittävin tilitapahtuma oli ammattikoululaisten saamat stipendit.

Rakennusliiton ja ko. työnantajaliittojen solmimat tyäehtosopimukset päättyvät helmikuun lopussa. Tavoiteasettelu alkaa jäsenkyselyllä kuluvan  vuoden loppupuoliskolla. Tavoitteita tullaan käsittelemään osasto-, alue- ja liittotasolla.

Varovaista toiveikkuutta olisi myös jonkun vapaa-ajan tapahtuman järjestämiseen loppuvuodesta, mikäli koronatilanne sen mahdollistaa.